Bądź odważny i wykorzystaj potencjał marketingu internetowego w swojej firmie!
Dzięki pozycjonowaniu strony (SEO) oraz skutecznemu marketingowi internetowemu masz realne szanse na to, aby Twoja marka była potentatem w branży. Poznaj techniki reklamy, które mogą Ci pomóc w osiągnięciu tego celu!
Dlaczego marketing w sieci?
Niezależnie od tego, czy zakres usług albo działań firmy zahacza o działalność online, warto promować się w sieci. Nawet niewielkie, lokalne firmy usługowe - na przykład kwiaciarnie, zakłady fryzjerskie lub szewcy mogą sporo na tym zyskać. Niemal każdy korzysta dziś z Internetu. Dzięki reklamie w sieci łatwo trafisz do konkretnej grupy odbiorców - osób zainteresowanych właśnie tym, co masz do zaoferowania. Reklama ta nie jest rozmyta czy kierowana do ogółu, lecz ściśle ukierunkowana. Korzystasz na tym i Ty, zwiększając swoje szanse na zdobycie klientów, i szukający Ciebie użytkownik, który otrzymuje naprawdę interesującą go ofertę.
Strona internetowa podstawą Twoich internetowych działań
Trudno wyobrazić sobie zaistnienie w sieci bez przejrzystej, zawierającej użyteczne informacje strony internetowej. Co na niej powinno się znaleźć? Ważne elementy to:
- zwięzłe i konkretne informacje o zakresie działań firmy/dostępnych produktach,
- dane kontaktowe lub formularz do kontaktu,
- w przypadku branży usługowej - przykłady dotychczasowych realizacji,
- opinie zadowolonych klientów lub referencje,
- blog z użytecznymi informacjami, pomagający budować wizerunek eksperta.
Czytelna, estetyczna strona-wizytówka to absolutne minimum, gdy marzysz o dobrze prosperującym przedsiębiorstwie. Kolejnym istotnym czynnikiem jest szybkość ładowania się witryny i dostosowanie jej do wszystkich urządzeń - laptopów, tabletów oraz smartfonów.
Pozycjonuj swoją stronę i daj się odnaleźć!
Aby użytkownicy sieci mogli trafić na stronę i dokonać zakupów online, skontaktować się przez formularz, czy przeczytać wpis blogowy witryna musi pojawiać się wysoko w wyszukiwarce. Jak tego dokonać? Zacznij od zlecenia audytu SEO Twojej strony internetowej, a następnie zastosuj umieszczone w nim wskazówki optymalizacyjne. Działania te wzmocnią Twoją stronę, choć prawdziwy sukces zapewni dopiero jej regularne pozycjonowanie, a więc:
- zastosowanie przemyślanych słów kluczowych,
- dostosowanie treści - nagłówki, przyciągające uwagę tytuły, meta-opisy,
- dbałość o alternatywne opisy dla obrazków i zdjęć na stronie,
- publikacja użytecznych dla czytelnika treści ,
- dostosowanie kodu strony do aktualnych wytycznych Google,
- postępowanie zgodnie ze wskazówkami dla Webmasterów.
Kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce
Aby zwiększyć efektywność działań marketingowych, dobrze jest dołożyć do tego płatną reklamę. Profesjonalnie zrealizowana kampania Google Ads pomoże efektywnie wypromować się w sieci. Warto zdecydować, jakim budżetem na reklamę się dysponuje i zastosować taką jej formę, która przyniesie rezultaty w postaci zwiększonej konwersji, wzrastającej liczby unikalnych użytkowników strony czy wzrostu ilości zamówień w sklepie online.
Bez Social Media nie dojdziesz za daleko
Dobra strona internetowa w parze z firmowym kanałem w mediach społecznościowych to świetny plan na zaistnienie w sieci. Prowadzony z zaangażowaniem fanpage lub kanał:
- pozwala na bezpośrednią komunikację z klientami,
- umożliwia informowanie o nowych przedsięwzięciach oraz promocjach,
- pozwala na dotarcie do sporej liczby potencjalnie zainteresowanych ofertą osób,
- ułatwia kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w sieci,
- umożliwia zastosowanie dodatkowej formy reklamy.
Budowanie wizerunku eksperta na forach branżowych
Jeszcze jeden sposób na zwiększenie zasięgów to marketing szeptany. Umiejętnie prowadzony, potrafi zachęcić forumowiczów do rzeczowej dyskusji i wzbudzić zaufanie użytkowników danego forum. Wbrew pozorom, wcale nie powinny to być zachowania spamerskie czy nachalne reklamowanie produktu. Aby tak się nie stało, dobrze jest zaufać profesjonalistom i osobom, znającym dany temat lub zagadnienie. Dzięki temu „szeptanka” realnie pomoże firmie, nie nadszarpując jej reputacji.
Podejmując współpracę z agencją interaktywną zaufaj specjalistom!
Chcąc dobrze zaprezentować się w sieci, warto skorzystać z usług specjalistów. Od lat pomagamy osobom z różnych branż w promowaniu ich biznesów w Internecie. Pozycjonowanie stron, prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych i content marketing nie mają dla nas tajemnic. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Liczne wyróżnienia oraz referencje zadowolonych klientów potwierdzają nasze doświadczenie. Zapraszamy do kontaktu - pomożemy Ci opracować najlepszą strategię marketingu online!